PRZESYŁANIE FAKTUR DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (e-mail)
Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Sp. z o.o. w Pakości informuje, że od stycznia 2022 r. będzie możliwość skorzystania z usługi e-faktura.
System e-faktura umożliwia otrzymywanie faktur, faktur korygujących za usługi dotyczące m. in. zaopatrzenia w wodę i odbiór ścieków drogą mailową.
Aby skorzystać z tej usługi należy pobrać:
– FORMULARZ OŚWIADCZENIA O AKCEPTACJI FAKTUR PRZESYŁANYCH DROGĄ MAILOWĄ i wypełniony:
- wysłać drogą pocztową na adres Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Sp. z o.o., Ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość
- lub na adres mail: powiadomienia@pugpakosc.nazwa.pl
- lub dostarczyć osobiście do budynku przy ul. Inowrocławskiej 14 pok. 114
W przypadku rezygnacji z usługi należy złożyć cofnięcie oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą mailową.
– FORMULARZ OŚWIADCZENIA-ODWOŁANIE ZGODY
Przed złożeniem oświadczenia należy zapoznać się z regulaminem usługi przesyłania faktur drogą elektroniczną: REGULAMIN E-FAKTURA
Zachęcamy do skorzystania z powyższej usługi.
SYSTEM POWIADOMIEŃ SMS
Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Sp. z o.o. w Pakości informuje, że od stycznia 2022 r. będzie możliwość skorzystania z bezpłatnej usługi SMS-info.
System powiadomień SMS umożliwia otrzymywanie powiadomień:
- o awariach i pracach na sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i ciepłowniczej
- o aktualnościach
- o płatnościach
Aby skorzystać z tej usługi należy pobrać:
– FORMULARZ OŚWIADCZENIA ZGODY SMS i wypełniony:
- wysłać drogą pocztową na adres Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Sp. z o.o., Ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość
- lub na adres mail: powiadomienia@pugpakosc.nazwa.pl
- lub dostarczyć osobiście do budynku przy ul. Inowrocławskiej 14 pok. 114
W przypadku rezygnacji z usługi należy pobrać formularz OŚWIADCZENIA – ODWOŁANIE ZGODY – i wypełniony dostarczyć do Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o.o.
– FORMULARZ OŚWIADCZENIA-ODWOŁANIE ZGODY SMS
Przed złożeniem oświadczenia należy zapoznać się z regulaminem usługi przesyłania faktur drogą elektroniczną: REGULAMIN SMS
Zachęcamy do skorzystania z powyższej usługi.